Saturday, September 6, 2008

aku.kamu.guru.

terima kaseh aku ucap kepada guru yang mendorong aku 'to create a blog' ni..bukan setakat mendorong,malah mendesak supaya aku turut serta bersamanya dlm memperjuangkan blog sedunia..kalau diikutkan hati aku yang memang tak seberape sehat ni, aku memang malas.tapi apekan daya..kalau dh kate sygkan guru tu,ikutkan ajelah..'basically',aku takde idea langsung nk bagi sesuatu yg bernas atau bermanfaat atau sedap dibaca oleh 'bakal' pembaca blog aku ni.memandangkan aku tengok 'mcm bes je' guru aku n teha 'blogging',jadi aku jadi 'excited' plak nk neruskan kerjaye nih..

cakap pasal guru aku ni..die mmg betul seorang guru.even sebelum jadi seorang guru pun die mmg t'lah banyak mengajar aku perkara2 yang aku tak pernah tahu dan dah tahu..maka aku menjadi seorang yang ingin tahu plak jadinya...hahaha..ape2 pun guru aku tu je yg paling memahami perangai aku s'lain drp kawan2 rapat aku..

trima kaseh..guru yang aku sayangi..

2 comments:

wutsLeft said...

sape yg jd cikgu kamu beruntung..
sebab kamu murid yg baik..

Miss Meen said...

^_^ hhihi bgs guru tue... Sy suke!!!hihii